Anneyimm_ Meraba kızlar sizede oluyormu ya her sabah kalktıgımda şiddetli bi karın ağrısı yaşıyorum acaba hamileligimden dolayımı 8+2 günlük hamileyim
Burcu4135 Anneyimm_ herkesde farklı oluyor. Benim ilk haftalarda kasıgıma agrı giriyordu. Bazılarında ne agrı ne mide bulantısı oluyor.
Anneyimm_ Burcu4135 bu benim ikinci gebeligim ilk kızımda hiç böyle bi durum yaşamamıştım doktorun verdiği ilaç agritiyo sandın ama öyle değil miş