Hanımlar inşikak süresini bilenler okuyabilirler mi benim için lütfen 40+0 oldum bugün ama hala dogum yapmadım ve normal doğum istiyorum ya daha fazla beklersem zamanı geçer de doğmasaydın sezeryan olursa diye üzülüyorum bide ara ara kramp sanci vs oluyor fakat doğum bitürlu olmuyo gelmeye niyeti yok gibi