Anne321 Saat 4, bucukta suyum geldo hemen hastaneye geldik 1 cm aciklik varmis 37 haftaligim bebek 2535 kg dua edinnn neolur kuveze girmesin bebegim
Pambix Anne321 Girmez inşallah canım endiselenme kilosuda tahmini gayet iyiymis kuvoze girmemesi için . ciğer gelişimi önemli inşaallah çok kolay geçer sağlıkla kucaklarsiniz 😊
emineveminigi Anne321 bende bir kac saate dogurucam insallah ikimizde sağlıcakla alırız kucağımıza ♥️
Gizmolata Anne321 canım hayırlı olsun bende 21 saat önce 37+0 da doğurdum 100 gr fazla senden girmedi küveze inşallah senin bebeğinde girmicek stres yapma🥰
cilekreceli Güzel şeyler düşün inşallah birşey olmayacak bir kaç saate kollarında minik bir beden olacak 🧡
Alpays_Mommy Allah yardımcın olsun canim insallah bir avazda kurtulursunuz ve sag saglim yavruna kavuşursun 🥰
Kubratasr Anne321 hiç stres yapmayın bende 37 de doğurdum 2580 Di kilosu oğlumun yeterli oluyor zamanı da kılosu da siz kendınızi doğumun akışına odaklayın. Sağlıkla gelsin miniğiniz☺️
SIL1 Anne321 girmez canım merak etme bizim ikizlerin her biri 2 kılo doğdu almadılar bir hafta iyi beslemene banar kılo aldırabilirsen sorun yok aldıramazsan alırlar
Kubratasr Anne321 hiç korkmayın bende suni sancıyla doğurdum kendinizi motive edin herşey güzel olcak diye akşama çocuğunuz kucağınızda olur hayırlısıyla