EcemUgur01 Dün akşam karnımın alt kısmında ufacık bir sertlik hissettim bebeğime dair birşey olduğunu düşünerek mutlu oldum ama bugün uyandım aynı şey yine orda 🤔 Fındık gibi birşey ihtimali nedir anlamadım ağrısı sızısı yok orda duruyor beze gibi