[silindi] Herkese günaydın Gebelik döneminde kleksan kullanan arkadaşım bana yardımcı olabilir mi ? Ne zaman başlandı , nelere dikkat etmek gerek , Bu iğneyi kullanıpta düşük yine olan gebemiz varmı ?
SimgeAydn [silindi] ben kullandım 4 sene öncesi. 2 aylık hamileyken kanamam geldi ondan önce de 2 düşüğüm olmuştu. Kanamam gelince doktora gittim direkt o iğneye başladı. Daha sonra genetik hastalıklarına yönlendirdi test yapıldı ve gebeliğe bağlı pıhtılaşma çıktı. 2. Ayımda başladım her gün karnımdan vurundum. Göbek deliğinden 4 parmak sağ sol aşağı yukarı vurabilirsin. Koldan bacaktan vuranlar da var bende denedim ama her gün vurunca zamanla kolunu hareket ettirirken acıyordu o yüzden en rahatı göbek 🤗