Merhaba hanımlar 38+4 günlük hamileyim dün hastaneye kontrole gittim 2 cm açıklık vardı doktor alttan dürttü çocuğu o zaman dan beri alt karnım ağrıyor Du. Eve gidince emekle dedi doktorum onu da yaptım. Saat 4 e doğru uyandım sanki adet olacakmışım gibi gaz sancısı dır dedim tuvalete gittim çıktım tekrar uyumaya çalıştım yok uyuyamıyorum çünkü ağrı devam etmiyor ara ara pat giriyor belime kasığıma not almaya başladım şimdiye kadar 11 dakikada bir sancım vardı hesapladım tam 5 defa böyle düzenli sancım oldu duş aldım korkuyorum nolur bana fikir verin eğer bunlar doğum başlangıç sancısı ise ne zaman gitmeliyim napmalıyım evde açılmamı hızlandıracak hareketleri söylerseniz çok sevinirim bana dua edin🙏