Lulus- bendede aynı durum var 35. Haftadayım bir anda agrı giriyor bazen bir kaç dk sürüyor ama sonra geçiyor. Genelde akşamları daha çok oluyor. Doktorum bebeğin başının aşagıya doğru döndüğünü söyledi. Nst ye girmedim ne zaman girmemi ister bilemiyorum. 2 hafta sonraya randevu verdi. Çatı muayenesi yapmayacağını söyledi. (yurtdışındayım.)