AsyaHavva evet insan bilemiyor haklısınız. Doktorum öyle söylemişti, her an nstye bağlayamadığımız için evde kendiniz takip edin bebek hareketlerini. Bir kaç lokma yemek yiyip sola doğru uzanın. Yarım saat içinde bir defa bile hareket etmesi bizim için yeterli ama hareketlerini hissetmiyorsanız doğumhaneye gelin demişti