Maeulle Ben de size kendi hikayemi anlatayım. Bende de polikistik var. 2, 3 hatta 4 ayda 1 adet görüyorum, o da adet sayılmaz 2 3 gün bi şey. Annem de aynıymış zamanında, hatta adeti düzensiz diye çocuk olmayacak sanıyormuş hep stres yapmış, ben 2 sene olmamışım, çevremde de pco olanlar vardı onlar da aynı şekilde stres kaynaklı 1 2 senede çocuk sahibi oldular. Böyle görünce ben de uzun süre çocuk sahibi olamam uğraşırız diye istediğim zamandan daha erken korunmayı bıraktım, ohoo dedim 1 2 seneye anca olur zaten boşver. Daha istemediğim için hiç kafama takmadım, sonuç: korunmasız ilk ilişkide hamile kaldım 🤷🏼♀️ yani anlayacağınız söylemesi kolay ama gerçekten her şeyden önce kafadan atmak önemli, eğer hormonlar normalse doktor aksini söylemedikçe pco hamileliğe engel bir durum değil.