Kızlar sancılarım sıklaşınca hastaneye geldim ntsde de çıktı sancılarım ama sıfır açıklık 😒 sabah tekrar ntsye alcaklar eğer açılmam olmaszsa suni sancı vereceklermiş çok heycanlıyım 😍 dua edin bende bütün hamişlere ve bebek isteyenlere dua ediyorum ❤️