Nslhnkr cansuyldz33 37+4 2.735 kg ile dgum yaptım. Küveze alınmadı. Tamamiyle bebegin gelişim fonksiyonuyla alakalı eger ki bir problem yoksa alınmaz
zynn cansuyldz33 37+1 de doğum yaptım. Hemde planlı sezeryan. 36dan sonra doğum için sorun olarak görülmüyor