Gmzclb Muayeneden çıktım şimdi. Suyum hala az zaten 3 günde doktor artmaz hemen bekleyeceğiz dedi. Bebeğin durumuyla ilgili bir sıkıntı yokmuş gelişiminde yani ama çok uzun süre susuz yaşayamaz senin hiç kalkmadan yatıp ilaçlarını alıp bir de bol su sıvı tüketmen gerek dedi. Bakalım bekliyoruz inşallah bebeğimin suyu artar.