Bende sehir hastanesine gidiyorum. Ne resım verdi nede bilgi iyi tamm dedı gecti 1 dakıka bile bakmadı dun gittim bide resim istedim makıne bozuk dedi. Cinsiyeti sordum. Cok erken dedi 12+5 olduk. İlla ozelemi gıtmem gere bildiginiz kızılayda uygun fiyatli cinsiyet soyleyen varmi Bide detayli ultrasyona temmuza verdi ayıpdır gunahdır tammam temiz hastane ama bukadar ilgisizlikte ayıp yani👍