Suyunuz gelmedikçe, bebeğin hareketlerini hissettikçe ve kanama yahut aksi durum olmadıkça evde sancınızı çekmenizi tavsiye ederim. Zaten doğum sancısının şiddetini anlıyor insan, düzenli ve sık olunca. Açılma ise vajinal yırtılma gibi hissediliyor. Her açılma olduğunda, sancı girdiğinde sürekli lavaboya gitme ihtiyacı duyuluyor. Hani gidince geçecekmiş gibi bir his. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız, Allah kurtarsın..