19 haftalık gebeyim ilk gebeliğim bebeğim erkek, bebeğimin hareketlerini hiç hissedemedim henüz aynı gebelik haftasındaki arkadaşım 1 haftadır net şekilde hissediyor. Kendim de doktor olduğum için ilk gebelikte 20 den sonra hareket hissedilmesinin normal olan olduğunu biliyorum ama yine de şimdi hissetmek istiyorum bilmem bir şeyi değiştirmiyor 🥲 merak ettiğim şey ise şu her biriniz ilk gebelikte ne zaman hareketlerini hissettiniz acaba bebeğinizin ?