Mues20 Kizlar bu benim ikinci hamileligim ilk oğlumun adi Kaan ikinci erkek olursa Aybars olcak.Eger kiz olursa da Nursel olcak.Aybars ismini hep osmanlidan gidioz die ben buldum.Nursel isminide babannemizin adi Dursel ve ismini sevmiyor bari anneannenin baş harfini alalim babannenin isminin başına N koyalim Nursel olsun dedik😊 çünkü kendide sevmiyor ismini ve görseniz dünya tatlısıdır.O yüzden ben istedim babannemizin ismini koymayı 😊
Gozdecaner Mues20 oğlumun cinsiyetini öğrendiğim ilk gün babamla kavgaliydim ve gönlünü nasıl alacağımı düşünüyordum babamın babasının ismi Demir’miş babam 17 yaşındayken kanserden vefat etmiş babası. Doruk ismini de ben çok seviyordum daha hiç düşünmeden Doruk Demir olacak ismi dedim ve oldu hiç bişeye bu kadar çabuk karar vermemiştim hayatımda 😂❤️
Alpaserdu Mues20 eşim tarihi çok sever birde eşkiya dünyaya hükümdar olmaz dizisini çok izler, ordaki Alpaslan adamıydı 😂 hem Malazgirt zaferinin komutanı hemde eşkıyanın Alpaslanını koydu 😊
MinikMucizem23 Mues20 ilk hamileliğim isim konusunda çok kararsız kaldık Kağan, Yaman, Aybars arasında gidip geliyoruz 🤭🤩
Minigimm0611 Mues20 Biz 27.haftadayız hala ismi yok garibimin minik deyip duruyorum ismiyle seslenemiyorum begendigim yok cünkü okadar zorki isim koymak (Melin) kafamda var sadece belki diyorum baska bulamazsam onu koyarım ☺️
Mues20 Gozdecaner yaaaa ama çok güzel düşünmüşün canim benim öyle mutlu olacak ki baban ve minik yavrun sayesinde aradaki buzlarda erimiş olacak aayy ne guzel yaaa daha doğarken anneyi düşünmüş cinsiyette erkek🥰🥰
Mues20 Alpaserdu Alpaslan cok güzel bir isim bence seninde eger Allahin izniyle baska çocuğun olursa benim gibi Osmanlidan devam🤭🥰
Mues20 MinikMucizem23 Yaman ı bence ele Kağan ve Aybars tabi ki de cok güzel isimler çünkü bende düşünüyorum🥰🥰🥰🥰
Mues20 MinikMucizem23 Bu arada benim oğlumun ismi Kaan iki a li yumuşak g yok ama kaanlar cok ağır basli oluyor yaaa cidden bak benim oğlum 7 yaşında ama o da öyle tam isminin karakteristik özelliklerini taşıyor
umyahsen Mues20 kesinlikle dsha zor. İlk erkek demişlerdi. Erkek dediklerinde ismini hemen bulmuştuk. Ama kız olunca zorlandık. Şuan Umay koymayı düşünüyor babamız 🤗 bende okeyledim 🤗 eğer onu ikna edersem Sare eklemeyi düşünüyorum yanına. Umay Sare olsun diyorum ama bakalım bu arada 34haftalığız 🤗
Mues20 Minigimm0611 anlamı çok güzelmiş Allahim insallah tüm evlatlarımızı sağlıklı sıhhatli dünyaya getirmemize yardımcı olsun ve isimleriyle birlikte yaşayacak uzun ömürler versin.Evlat candır 🙏🙏🙏
fatmacos Mues20 ilk kızımın ismi Mihrimah Sultan ikinciye hamileyim erkek olursa Metehan Ertuğrul Süleyman falan vardı seçenekler de kız olursa hüma mahinur falan Dı şimdi kızım olucak Allah izin verirse 😍 Hüma Hatun a karar verdik öğrendiğimiz gün direk 😍☺️
Hellolo Eşim koyu bir ülkücü oldupu için kız olduğunu öğrenir öğrenmez ismi belliydi Ülkü🌺 çok hevesli ve mutlu gözüktüğü için bende uygun gördüm ilk bebeğimiz onunkırmak istemedim benimde hoşuma gitti ama kız ismi gerçekten erkeğe göre daha zor
Yagmurtekinn Mues20 bizde bamsının oğlundsn esinlenmiştik 🙈 Aybarsı eşimde bende çok istiyorduk. İlk ismi de Ali olucak, kayınpederimin adı 💜 kendisine çok düşkünüm, bir kayınpeder değil baba benim için 😍 Ali Aybars olucak oğlumun adı 👶🏻