Nurelf12 Canlar bir anda belimden diz kapaklarıma kadar atan bir sancım var aniden oldu ama çok kötü aynı zamanda topuklarım çok ağırıyor 35+3 olduk normal mi acaba
cilekreceli Nurelf12 normal bendede oluyo bacğının arasındn yastık geçirip göbeğinin altına koy bi bende geçiyodu öyle