Sdfbrnr Ben de 2 haftadır kaşıntıdan kafayı yiyorum. Hemen tahkik yapıldı Kolestaz cıktı. Şimdi 37 yi doldurmayı bekliyoruz. Ilaca kontrol altına alarak tabi, fakat ilaç kaşıntıyı hiç kesmedi. Kısmetse salı günü doğumum var. Inşallah siz de Kolestaz çıkmaz bazen odamdan de kaşıntı olabiliyor. Fakat kesinlikle ihmale gelmez çok tehlikeli hemen dr unuzu bilgilendirmenizi öneririm.