Merhaba anneler bugün doktora gittik kan değerlerin düşmüş değerlerine bakalım dedi doktorum sonucu yarın alıcam şöyle bi araştırayım dedim ne bu kan değeri diye son haftalarda Allah korusun düşüğe kadar sonuç çıktı kan değeri düşük olan anne adayları var mı varsa kan yüklemesi falan mı yapılıyor kan yüklemesi için yatış veriliyor mu