Cndntnr Kızlar 16+3 haftadayım, diş etlerim aşırı şişiyor ve çok kanıyor. Resmen ağzımı kapatamıyorum. Bu diş eti şişmesine ne iyi gelir neler yaptınız 😔😔😔😔
Minigimm0611 Cndntnr bu ben agzımı kapatamicak kadar değil ama benimde cok kötü ya bide sanki diş arasındaki et büyüyor gibi geliyor bana dilime bişeyler geliyor oynayınca anlam veremedim.Doktoruma sordum bana diyorki diş doktoruna git sadece bunu dedi bende tabiki biliyorum diş doktoruma gitmem gerektigini ama bir açıklama yapmak çok zor olmamalı illaki karsılamıstır daha önce böyle durumla ama özel bile olsa bazen işin kolayına kaçıyorlar
Milenka Cndntnr belki dis taşı temizliği size iyi gelebilir. Uyusturmadan yapıyorlar onu diye biliyorum isterseniz sizde bir dişçiye görünün
SevdaSezer Cndntnr bende aynı sıkıntıyı çekiyorum. Diş fırçamla bastırmadan diş etlerimi fırçalıyorum. Haliyle kanıyor ama sonra rahatlatıyor. Kanamasında sıkıntı yok demişti doktor. Kanla beraber iltihapta akıyor
Milenka Minigimm0611 hamilelik öncesinde dis bakımı yaptırmış olsaydınız çok faydalı olurdu. Genelde diş eti kanamaları olabiliyor ama doktorda tam sebebini bilemediği için uzmanlık alanı olmadığı için yonledirmistir
Cndntnr Minigimm0611 diş doktoru tabi daha iyi tanı koyar canım ama gebelikte çok karşılaşılan bir durummuş diş eti şişmesi ve kanamaları nasıl olcak bilmiyorum en doğrusu diş doktoruna gitmek galiba 🤦🏻♀️
Minigimm0611 Milenka Biri yönlendirseydi kesin yaptırırdım tecrübesizlik tamamen 2.de böyle yapmam akıllandım 😂
Cndntnr Milenka diş taşı temizliğini gebeliğimden tam 5-6 ay önce yaptırmıştım aslında. Neden böyle şişlikler oldu anlamadım. En doğrusu dişçiye görünmek galiba tuzlu suyla da her gün gargara yap fayda etmiyor🤦🏻♀️
Milenka Cndntnr ben dolgularımi diş taşı temizliğini hamile.oldugum tarihten tam bir ay önce yaptırdım çok şükür bir sıkıntı yaşamadım. İnsallah sizinde en kısa sürede geçer iyilesir
Minigimm0611 Cndntnr Yaa evet tabiki dogru o bilir ama içimi rahatlatsa yeterdi bana normal hamilelikte cok karsılasılıyor falan diye ben bilmedigim icin tecrübesizlik tamamen bide normaldede bende mesela hayatta kanama olmaz dislerim çoook nadirdir ama 1aydır böyle dediğiniz gibi mecbur gidicez gibi duruyor.
Cndntnr Minigimm0611 aynen öyle canım benimde çok sağlamdır nadir kanama olurdu ama son 1 aydır dediğin gibi mahvetti beni kanama bide şişme dişlerimin arası bile şişmiş mecbur gidicez artık napalım🥺
Yasoo96 Bol bol kalsiyum alin. Sut ve sut urunleri. Yesil yaprakli sebzeler. Hamilelikte dislere cok vuruyor maalesef 😪
Cndntnr Yasoo96 doktor zaten kalsiyum veriyor e bide gıdalardan alıyoruz yiyebildiğimiz kadar da yiyoruz,içiyoruz vurunca vuruyor demekki napalım ya🥺🥺