Melikesvm 36+3haftalık hamıleyım ılk defa sag bacagım uyusuyor ayaklarım altı agrıyor bole yanıyor gıbı sızde varmı bole bı durum yada dogum belırtısı felanmı
Srpl07 Melikesvm benmde sağ elim uyuşuyor ödemden oluyormuş uyuşma doktor öyle dedi. Ayak yanmasıda herkeste olur normal ağırlık ayaklarda çünkü bütün gün ev işleri falan benmde yanıyor
annelinkoo Melikesvm iğne batıyor gibi oluyorsa bende de war. Bel fıtığı tetikliyo sanırım kalça bacak uyuşukluğu iğne batması gb oluyo
Menfiye_01 Melikesvm normal kuzum ya ödem hep onlar bendede oluyor hele ayaklarım yanıyor ellerimde aynı sısıyor uyusuyor ama yıne sen doktoruna danış
annelinkoo Melikesvm alt baldırda oluyo benim damar çekilmesi özellikle gece yatarken çünkü sabit kalıyoruz