elifnurrrr Ciddi sayılabilecek bir azalma olursa hareketlerinde mutlaka doktorunuza söyleyin ama o haftalarımda benimde kıpır kıpır olan kızım sakinleşmişti, hareketleri azalmıştı fakat hala akşamları falan hareketlenirdi şimdi 38+3 haftalığız bazen durgun bazen aşırı hareketli oluyor ama hala genelde akşamları deliriyor yani bebeğin hareket alanı daralıyor onlar büyüdükçe, bu yüzden hareket edemeyebiliyorlar eskisi kadar