drya34 meyve yerken elinizi neden bir yerlere sürüyorsunuz ki? Bu soruyla çok karşılaştım bu forumda. Çileyi iki parmağınla tutar ağzına koyarsın. İhtiyaç olarsa parmağını peçeteyle silersin. Biri yüzüne, biri bacağına ve s ve s gibi neden sürüyorlar ki anlamadım