Senaacan Detaylı için hüma ya gitmeyi düşünüyorum. Yaptıran annelerimiz memnun kaldılar mı, kaç dk ilgileniyorlar, renkli mi bakılıyor, birde bebeğin net fotoğrafını veriyorlar mı renkli olarak. Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. 🥰