Merhabalar 30+1 gebeyim. 2.gebeliğim İlk doğumum sezaryen olmuştu. Arada 4 yıl var. Sezaryen sonrası normal doğum yapmak istediğimi söyledim dokturuma yapılabilir fakat %5 ihtimal rahim yırtılır bebek ölebilir dedi . Aranızda sezaryen sonrası normal doğum yapan varmı? Bilgi verirseniz çok iyi olur teşekkürler.