Arkadaşlar Aralık ayında bir düşüğüm var bu ay tam günlere denk getirip birliktelik yaşadım. Adetime 3 gün var bundan 4 ve 2 gün önce erken gebelik testi yaptım ilk yaptığımda hayalet çizgi çıktı ikincisinde belli belirsiz bugün dayanamadım tekrar yaptım. Önce belli belirsiz bir çizgi çıktı 15 dk kadar sonra o çizgi pembeleşti ve dağıldı sulu boya gibi şimdi kuruma çizgisi midir başına böylesi gelen oldu mu heyecandan duramıyorum 3 gün inanın geçmiyor ne olur bana dua edin bir bebeğim olsun çok yalnızım eşim hep şehir dışında ailem olduğunu hissetmek istiyorum bir bebeğim olsun duanıza ihtiyacım var