elifinannesiiii ben doktoruma sürekli arada gelen ağrılardan bahsettiğimde sertçe “ablacım içinde kocaman birşey var ağrın olacak tabii” demişti. Tabii üslûbu yüzünden artık doktorum değil kendisi ama aslında haklıydı 🙈 İçimizde kocaman bir bebiş var ve hareket ettikçe, büyüdükçe, hormonlarımızı azdırdıkça, değerlerimizi değiştirdikçe, bizimle olduğu, vücudumuzu onunla paylaştığımız sürece ağrılarımızın olması normal. Doktorunuz ısrarla bir sorununuzun olmadığını söylüyorsa muhtemelen yoktur, ağrılar da gerçekten normaldir benimde bazen ağrılarım oluyor hatta öyle ki doğuruyorum sanıyorum 38+3 haftalığım ama gelin görün ki gelen giden yok durumumuzda sağlığımızda iyi Allah’a şükür 🙈🤭