Minikmucizem22 Kizlar daha 12+4 haftalık gebeyim ama karnım aşırı derecede gergin. Alttan üstten birileri cekiyo sanki nefes alamıyorum sebebi ne olabilir? Kontrolüm pazartesi sorucam doktora ama belki benim gibi yaşayan vardır?
MercimekveAnnesi16 Minikmucizem22 bende de oluyordu 11. Haftalarda ve karnım büyüdü 😂😂 şuanda çok büyük değiliz 13+5deyiz ve büyüyor maşallah 🤩
Seyhasya Minikmucizem22 bu bebek büyüdükçe hissedilen bir his birde yemeği fazla kacirdinmi tamam 😃😀😀
midekoruyucu Minikmucizem22 bacım karnın yavaş yavaş büyümeye başlıyor dıştan görünen bişey yoksa bile içerde büyüme tam gaz devam ediyor. Bebek yağı kullanıyorum ben çok rahatlatıyor. 9.haftada başladım o gerginlik hissi hemen kayboluyor 🥰 tavsiye ederimmm
Minikmucizem22 midekoruyucu dıştan da baya belli oluyo ya sanki 5 aylık hamile gibi göbeğim 🤭 bebek yağı tavsiyesi içinde teşekkür ederim hemen kalkıp deniyorum🤗
midekoruyucu Minikmucizem22 işte önce şişkinlik oluyor sonra bebiş çıkıyor ortaya 😍 vücut alışmaya çalışıyor
Tuu66laaaayyy55 Minikmucizem22 normal rahim genişliyor herkeste oluyor yağ kullanmaya ve çok su tüketmeye başka
kucuktosbik27 Minikmucizem22 şişkinlik vardır canım doktoruna söylersen magnezyum verir 2 güne yumuşar karnın ☺️