Happy_27 Merhaba anneler 23. Haftadayım 2 gün önce aşımı oldum gün gectıkce agrısı arttı kolımu kaldıramıyorım sizlerin kaç gün sürdü agrısı?
Yesil-Tuba Happy_27 1 haftadan fazla ağrı ve acı hissetmiştim 😕 geçen hafta 2. Dozunu oldum 2-3 gün sonra geçti ağrılı his. İlk doz daha ağır derler hep
burcinnb Happy_27 kesinlikle buz tutun günse 3 kere yeterli çok iyi geliyor ben öyle atlattım ve 4 günde geçti🌹🙏
Huriyekayhan Geçen hafta salı oldum daha bugün geçti ağrım 😂 ilk 3 gun çok ağır geçirmiştim sıtma tutmuştu ateşim çıkmıştı felan 1 hafta çekersiniz sanırım 😬 ağrıya dayanamazsaniz parol için ben 1 kez içtim hemşirem icebilecegimi söylemişti
Happy_27 Huriyekayhan evt öyle yapmayı düşünüyorum bukadar agrı beklemiyordum açıkçası yine bunada şükür