Hllemrgks valla kafam karisik benimde bu konuda benm takibimi yapan doktor perinatalog 12.haftada detayliya aldi beni:) tum organlarini tek tek inceliyor geliisimi tam mi diye tum organlari dinliyor tek tek olcumlerini yapiyor sonrada bi sonuc rapor dokuyor bi kac tanede guzel bebek pozu yakaliyor:)) cinsiyet tahmininde bulundu bukadar seye bakinca tabi:)