Sirinsirin Kızlar merhaba,haftaya kontrolüm var🙂 ikili taramada cinsiyet öğreniyor musunuz ? Nasıl geçti yada geçiyor 🐣😇💜
ozdenarda Sirinsirin merhaba kizlar benimde 18 aralikta ikili testim benmde umudum cinsiyetine bakilmasi 🤗🤗
Adakumsal2018 İkili taramada cinsiyet belli olmuyor malesef kızlar ben de özellikle sordum ayrıntılı ultrason olduğu için daha belli olmaz dedi doktor
Adakumsal2018 Cinsiyet söyleyen doktorlar da genellikle tahmin üzerine konuşuyor net olarak 16 17. Haftalarda belli olur biliyorum çok heyecanlı bi süreç ama beklemek lazım 😍
nsyldz 11+2 bugün. Cuma gunu 12 nasipse . Cuma gunude gidicem kontrole hem 2li test yaptıracam hemde cinsiyeti sorucam 👼😊 saglik tabiki onceligim ama cinsiyette merak ediliyo 😃 12 haftada ogrenen cok varmis ya en azinda bi tahmin yurutur heralde 😃
DidemDuman Ben yeni yaptırdım 11.6 haftalık yüzde 90 oğlan dedi yüzde 10 luk bi yanılma payı verdi bakalım nasip sağlıklı hayırlı evlat olsunda önemli değil kız veya oğlan
Zeytininpeyniri 11-14 arasi yapiolar ben yarin 11+2 de yaptrcam hayirlisi olsun insallah hpimiz icinde 🙂
ozdenarda [bilinmeyen] benm cumartesiydi sonra eski doktoruma geri donunce oda pazartessiye verdi 🤣ay ayni gun bakalm ogrenebilcezmi 12+4 oluyo benm erkenden 10 da 🤣🤣
ozdenarda [bilinmeyen] kuzucumm ben giremedm iki gun annemden kaynakli onun yannda almadm telefnu yanima evime ilk defa yatili geldigi icin