Aysenursgr Şuan 6+2 yim kahverengi akıntı oldu hiç ağrı vs yok. Ama o kadar canım sıkıldı ki Boğazım hep düğün düğüm. Bu 4. gebeliğim ama ilk dış sonra kimyasal sonra 10. Haftada kalbi durdu. O kadar çaresiz hissediyorum ki kendimi. Bu kez bağlanamadım bebeğe die düşünüyodum ama bir akıntı bile beni perişan etti. Yarın ilk kez doktora gidicez çok canım sıkkın.
Ilkayy Aysenursgr biran önce git doktora belki yerleşme kanamasıdır ama değilsede önlemini alır doktor
Dilara0638 Aysenursgr şuan kendine stres yapma ama kontrolü de ihmal etme sakın bende 7.haftada yaşadım düşük riskim vardı çok korkmuştum ama iğne kullandım progestan kullandım bol bol dinlendim geçti şükür ilaç başlarsın dikkat edersin geçer merak etme
Maferella Aysenursgr hayır hiç korkma içini de ferah tut . Bunlar olabilir. Kahverengi akıntılar kanamalar çok normal. Rahminde kalan biriken önceki akıntıların vs böyle atıyor vücud da olabilir canını hiç sıkma çoğu hamilelikte oluyor bunlar
ElifB08 Aysenursgr Bende yaşadım ilk yerleşme kanamalarını sizin haftalarınızda doktorum progestan verdi hala kullanıyorum 7.haftamdayım. Olabilir dedi doktorum panik yapmayın stres yapmayın. 7. Haftamdayım adet dönemim geldi yine lekelerim oluyor kahverengi 😌
Ilkayy Aysenursgr sitres yapmamaya çalış çocuk çok etkileniyor sitresten cnsım benimde düşük tehlikem var 3 haftadır leke geliyor yatıyorum
Aysenursgr Dilara0638 inşAllah geçer herşey Allahtan nasipde varsa doğucak ama İnsan çok üzülüyor böle olunca
Dilara0638 Aysenursgr öyle tabiki bide kayıpların olmuş korkman üzülmen çok normal ama sen sabırla yarını bekle kontrole git bakalım yerleşmeye çalıştığı içinde olabilir normal bişeydir belkide
Aysenursgr Maferella evet hatta kahverengiden hiç korkmayın diyolar ama daha önceki gebeliğimdede çok kanamam olmuştu en son kalbi durdu hep aklıma geçmiş geliyor inşAllah bu sefer güzel olucak
Aysenursgr Ilkayy inşAllah ikimizin de çok sağlıklı bebekleri olur bu stressli günler hemen geçer inşAllah
Maferella Aysenursgr Allah nasip ettiyse olur. Allah’a teslimiyet ol. Her verdiğine şükredelim o herseyin daha iyisini bilir bizim şer saydığımız da bile hayır var edendir. Haber ver mutlaka Allah sağlıkla geçirmeyi nasip eder inşallah
Aysenursgr Maferella çok şükür bebeği gördük kalp atışlarını dinledik çok minicik bir kanama alanı varmış ama saymıyorum bile dedi doktorum progesteron verdi içim nasıl rahatladı
Kayasemiinn Benim de 6 haftalıkken olmuştu düşük tehlikesi var denilip progestan verdiler su an 9+5iz hala kullanıyorum,canını sıkma ben de çok ağlamıştım ama burdaki arkadaşlar bana çok yardımcı oldular bol bol dua et bu güzel günlerde
Maferella Aysenursgr ya maşallah bak sana korkma demiştim sağlıkla gelir insallah içini hep ferah tut ♥️
Aysenursgr ElifB08 insan ister istemez bir stress oluyo ama içim rahatladı çok şükür inşAllah ikimizde sağlıkla evladlarımızı alırız kucağımıza