annesi21 hanımlar eskişehirde doğum için hangi hastane ve doktor tafsiye edersiniz özelmi devletmi karar veremedik özel ümit hastanesini düşünüyordum oda 5 bin fiyat dedi odalar 800 tl çok geldi açıkçası karar veremiyorum 😐🤔
Veralynn annesi21 Tekirdagda yasiyorum. Gittigim hastane de aynisini soyledi. Devlete yöneldim ikinci dogumum olacak. Ozel kadar konforlu olmaz elbet ama hepi topu bir iki gün kalacagiz nasilsa o yüzden devlette doguma karar verdim
Filizaybars annesi21 doğum ücretleri gereksiz bir şekilde uçmuş 🥴 bende bursadayım şehir hastanesinde yapıcam doğumu hastaneye vereceğim parayı yer içer gezerim daha iyi
Tuu66laaaayyy55 annesi21 bebek Allah on izniyle her türlü doğuyor yani bence durumun el verildi değilse git devlette doğur özle ne gerek var o parayı çocuğuna harca yani bi Amerikan hastanesinde felan doğum olur yada acı badem tmm özel derim gerisi hava devlette doğur pandemi den ötürü önümüzü göremiyoruz yani
annesi21 pandemiden dolayı devlet hastanelerinden korkuyorumda biraz özel hastaneler daha bakımlı geliyor bana
Engzlevlt Ben direk devlette yaparım o kadar para verilmez ki 2 gün tek kalıyorsun giderim o paraya bebeğime birsürü ihtiyacını alırım bence çok fuzuli