Dilara0638 Isra38 bizde bugün tam 12 olduk 😊 bu zamana kadar bulantıyla savaş veriyordum resmen 3 gündürde mide ağrısından mahvoluyorum sizde durumlar nedir ?
Isra38 Dilara0638 ben çok çektim azaldı çok şükür hemen uykum gelıyor uykuya aserıyom resmen 8 kılo vermişım 3 haftada o derece kötüydüm
Minikmucizem22 minime-baby ya resmen aynıyız bende 12+5 bugün baş ağrısı çekmeye başladım ve göbeğim buyuyo büyüdükçe de geriliyo sanki. Sizde de oluyo mu?
minime-baby Minikmucizem22 evet akşam gece gerginlik hissediyorum hatta eşim dokunuyor o bile diyor sert karnın diye :)
Dilara0638 Isra38 bende 7 kilo verdim hamileliğim başladığından bu yana 😄 uykuyu keşke bende aşersem ya şu sıralar bulantım azaldı bu seferde mide ağrısı başladı gecem gündüzüme karıştı uyku fln uyutmuyor insana
gamzeyilmazyildizz Benimde bugün 12+6 şükür ne mide bulantısıyla savaştım ne başka belirtiyle herşey güzel şekilde ilerliyoruz 😍
Yarselma Naz27 benimde üçüncü gebelik tam 12 haftalık olduk iki gebeligim de bundan kolaydi bu okadar zor olduki sizin nasıl gidiyor
orkidehaniimm 12+4 ilk bebeğim🌸göğüs hassasiyetim geçti sayılır mide bulantım olmadı zaten şükür 😅🙏 ikili testimizi de yaptırdık sonucunu bekliyoruz sağlıklı ilerliyoruz şimdilik cinsiyetini çok merak ediyorum minisiminn❤️