Seda_nrr Minnosannem12 benim ilk haftalarımda çıkmıştı doktorum antibiyotik kullanmak istemiyorsan suyu 3 lt ye kadar çıkar dedi ama şimdi sizin son haftalar bilemem tabi sağlıkla gelsin inşaAllah:)
Minnosannem12 Seda_nrr insllah geçer aldım ilaçları kimisi kullan diyo kimisi kullanma ama bilmiyorum içtim insllah geçer
Seda_nrr Minnosannem12 doktorunuz dediyse için tabii vebal sonuçta içmeyip çocuğa enfeksiyon bulaşma riski var sonuçta ilaçlar geçirir hemen
Busra3509 Minnosannem12 bendede bugun asırı yüksek cıktı, 😔 ne ararsan yüksek idrar da asırı enfeksiyon varmıs.
16Hatice Zynp3418 bana da verdi aynı ilaçtan ama ilacı alınca bebek hareketleri çok azaldı sizde de oldu mu?
_glc1991 cgdm-trzi teşekkür ederim sonuçlarımı gösteriyim doktoruma kullananilirsin derse bundan alabilirim 😇🙏