Gizemm18 ben 84 kilo ile hamile kaldım. Doktor kontrolündeyken şeker hastası olduğumu öğrendim. Gebelik şekeri değil ama normal şeker hastalığı. Diyetisyene başladım 5+5 iken ve şuan 73 kiloyum. Ben 11 kilo verdim. Ama zayıflamak için diyet yapmadım. 13. Haftama kadar ne yediysem çıkardım, beslenemedim. Ama şimdi yemem içmem iyi ve 18. Haftadayım