27+0 olduk çok şükür. Bende bacak krampları aşırı derecede bel ağrısı nefes darlığı ve sürekli bebek bir yere toplanıyor kasıyor kendini aynı zamanda karnım taş gibi arada vajinamda iğne batma gibi his oluyor. Korkuyorum sizde durumlar nasıl? ne yapmam gerekiyor korkmalımıyım?