Arkadaşlar bu maduriyeti yaşayan bir çok anne adayımız var analık raporundan faydalanmak için rapor alacağınız tarihten geriye dönük 90 gün şartı aranmakta fakat son bir senedir yaşanan pandeminden dolayı kimi anne adayı ücretsiz izne çıkarıldı kimi kçö faydalanmak zorunda kaldı HİÇ BİRİMİZ BU YAŞANLARDA SUÇLU DEĞİLİZ madur edilmek istemiyoruz bebeklerimizin süt parasına kimse göz dikmesin lütfen herkes cimere yazsın durumumuzu sesimizi duyuralım