BetlPamukArslan Merhaba kızlar 10+2 haftalık hamileyim sabah uyandığımda iç çamaşırımda sarı akıntı gördüm yaşayan var mı böyle sarı akıntı...
svmeybgl BetlPamukArslan Bende de hamileliğin başından beri var doktor normal olduğunu söylemişti test filan yapmıştı
Deletedmom15257 BetlPamukArslan çok normal cnm başından beri cekiyorum ben dr sordum normal dedi 22+4 haftadayım halen var
BetlPamukArslan Hemşireme fotoğrafını çekip gönderdim vajinal akıntının normal olduğunu hamilelik ilerledikçe artacağını söyledi.
BetlPamukArslan svmeybgl doktor kırmızı rengi görmedikten sonra korkma diyor ama ben yinede panik oldum.normalde beyaz akıntım vardı ilk defa sarı gelince korktum.
Bebegmibkliyrm Normal canim bende 10+2 hamileyim. Basindan beri akintim sariydi. Bazen onsariyi gorunce sukrediorm sukur ki kirmizi degil akintim die