Elifkylc Az önce tuvalete gittim küçük abdest için çok özür dileyerek söylüyorum başka soracak kimsem yok peçeteye sildiğim de beyaz yapışkan akıntı vardı ve içinde nokta kadar kırmızı birşey vardı bu lekelenme midir???
Papatyam02 Elifkylc ben yasadim tam adet gunumde ama kahve lekeydi acik kahverengi iki hafta icinde iki uc kez geldi ama kirmiziysa bilemiycem
Maeulle Elifkylc lekelenme olabilir kuşum beta küçük oldu için eğer varsa hergun zaten 2 katı atlar yerleşme kanaması olabilir
Elifkylc Shnern daha belli değil kuzum 27 sinde kan verdim 6 çıktı cuma yine kan verecektim şuan nokta kadar bi leke geldi çok az lekelenme mi adet mi çözemedim çok az geldi fotosunu da atamıyom ban yerim diye mideniz bulanır yarına randevu aldım
Elifkylc Papatyam02 kırmızı ama nokta kadar adet gibi değildi beyaz bi akıntının içindeydi kırmızı nokta
Fehime16 Elifkylc kendni hemen telaşe verme canım benim bekle bakalım çok iş yapma olabildiğince uzan bence bı sorun olmaz merk etme
Seyhasya Ben 12 haftaliktim yaşadım bu durumu bildiğin kan geldi.sok.olmustum ama bir.gun bile.surmedi.sonrasinda açık pembeye döndü sonrasında açık kahve oldu acile.gitmistik bebeğim sağlıklıydi Allaha.sukurler.olsun kalp.atisini duyduk içim rahatladi
Elifkylc Seyhasya benim daha gebeliğim belli değil kuzum ya beta 6 çıktı 27 sinde bugün beyaz akıntının içinde nokta kadar kırmızı leke geldi yarın doktora randevu aldım bakalım
Mesutnur15 Benim adetime 3 gün kala geldi ama kahverengi leke gibi pembesi hafif lekeli gibi baska da gelmedi yerleşme kanamasi dendi
Elifkylc Maeulle beyaz akıntının içinde nokta kadar kırmızı leke vardı yarın randevu aldım bakalım hayırlısı olsun inşallah