Remziye_2121 Kızlar dünden beridir göbeğimin az bir şey aşağısında sağ taraf pıt pıt atıyor ve ilk kez böyle bir şey hissettim ilk gebeliğim 17 haftalık olduk acaba bebek harekletimidir??😊
Fatos_teke46 Remziye_2121 bebeğinizdir bnde 17 haftalıkken pıt pıt şeklinde hissettim 18′e yaklaşınca artık dedm bebek bu 😁🌸❤️
Yesil-Tuba Remziye_2121 bende tam olarak öyle yaşamıştım ☺️ Seyirme şeklinde henüz tam hareket sayılmaz yani 😇
Serpilbb Remziye_2121 büyük ihtimalle bebeğiniz 😊 bikaç hafta sonra daha güçlenir ozaman emin olursunuz benimde öyle oldu 😄
Fatos_teke46 Remziye_2121 artık gücünü göstermeye başlamış annesi 😁🌸😍 bnmde ilk gebeliğim ve inanmamıştım bebek olduğuna gün geçtikçe daha çok netleşiyor bn nerdeyse otururken bile hissediyorum 😍💖
Fatos_teke46 Remziye_2121 bizimde doktorumuz söylemiyor 🤷🏻♀️ yanılmamak için tahmin vermek istemiyormuş 🎈