Balkokulum11 Yagmurtekinn ben iyiyce yedirdiktrn sonra peçete bırakıyordum üstüne ben yanlış mı yapmışım şimdiye kadar demek😒😬🤦
Lithops Minecavus herkesin farklı zamanda büyümeye başlıyor. Ben 26-28e kadar düzensiz kullandım. 28ten itibaren sabah akşam
Ummuctn Nur2434 Nur2434 4. Ayımdan başladım. Sabah akşam bio oil. Gün içinde dalin avokadolu yağ. 7. Ayımdan sonrada bio oile devam gün içinde susam ve kakao yağı karıştırıp sürüyorum. Tek çatlak yok inşallah olmazda.
Aysedemir43 Nur2434 ben bebek yağı, zeytinyağı, nemlendirici kremler, bir sürü çatlak kremi kullandım yine de kırmızı kırmızı çatladım aslında çokta yapıcak bişey yok inancımı yitirdim😂
Balezgi Taze_gebe biooilin içeriğinde zararlı maddeler olduğuyla ilgili araştırmalar var. İnstagramda içinde ne var? Sayfasında bu ve benzeri ürünlerin incelemesini bulabilirsiniz.
Taze_gebe Balezgi allah allah 😳 herkes çatır çatır reklamını yapıyo en çok kullanılan ürünlerden biri puuuu valla hiç bakmamıştım yazık yani öyleyse 😡
Balezgi Taze_gebe zaten insanoğlunun tek sıkıntısı okumamak. Her yer söylüyor olabilir de neden söylüyorlar acaba🤔 lütfen 🙏 şu influencer kılıklıların her dediğine inanmayın. Elçiye zeval olmaz. Sağlıkla kucağınıza alın🙏
Dgunduzalp Nur2434 ben bio oil almıştım doktorum uygun bulmadı o yüzden mustelanın yağını aldım onu kullanıyorum ek olarak himalayanın bebek masaj yağını da aldım bacaklarıma sürmek için
metehaninannesiii Meltem01 ben eczaneden aldım canım doktorum önerdi bunu ve doktorum 16.haftada baslattirdi bana
Mugeeuk Nur2434 ben de lierac aldım ama bence biooil mükemmel. Ondan daha fazla verim alındığını düşünüyorum
osgee Nur2434 Lierac, aktaran aldığım doğal yağ karışımları ve Boom Butter nemlendirici kullanıyorum. Hepsini kullanıyoruz her zaman mis gibi kokuyoruz 🌺