Kızlar selam. Bugün muayene oldum iki tane oğluşum olacak inşallah 😊17.haftam. kadın doğum uzmanım bu hafta perinatoloğa görünmeni istiyorum dedi. Aslında kontrolde her şey yolunda dedi fakat yine de yönlendirdi. Ve maalesef doktorun muayene ücreti 1300 :( zaten 4 hafta sonra detaylıya gireceğim. Sizlerden de bu hafta perinatoloğa muayene olanınız var mı?? Sorun yok denmesine rağmen böyle bir masrafı üst üste yapmak bizi zorlayacak😣