gulin-35 😂😂😂 Ben olsam yengeçi seçerdim kesinlikle 😂 Olsun duygusal olsun güzel şey 😍😂 Çünkü benimde normal olursa 25 temmuzda tam 40 haftal doluyor ama ben 17 temmuz olsun diye elimden geleni yapacağım 😂 Hem artık eşime hediye almamda gerekmez en güzel doğum günü hediyesi aynı gün doğması çocuguyla 💙😂