Deryayurt haklısın canım. Seni en iyi ben anlarım valla. 3 çocukla kimseden de yardım isteyemiyorum bulaşıcı diye. Ama sana tavsiyem biz çok kötüydük çocukların bizim cildimizi görsen korkardın o derece kötüydü. Yara olmayan yerimiz yoktu. Şuan hiçbirimiz neredeyse hiç kaşınmıyoruz. Ara ara 1.2 tane yeni lezyon görüyorum ordan biliyorum hala devam ettiğini. Banyoda sıcak suyla banyo yap. Keselenerek. İlk başta sıcak su kaşıntıyı arttırıyor ama suyu tuttukça geçiyor. Ve banyoda iyice kükürtlü sabunla banyo yap. Onun gerçekten çok faydası var. Birde bizim doktorumuz bize ismini söylemem dogru olmaz sen sor doktorun verir zaten küçük tüp şeklinde bir krem var. Kortizonlu. Sadece kaşınan yara olan yere çok az sürüp iyice yediriyorum akşam sürüyorum sabaha o yara kurumuş oluyor. Orda bakteri üremesini engelliyormuş. Onun da çok faydası var. Çamaşırlarını yüksek derecede hem yumuşatıcı gözüne hemde içine beyaz sirke dökerek yıka. Heryeri beyaz sirkeyle sil. Bizim böyle böyle bu kadar düzeldi. Hala daha geçmiş degil tabi ama bu hale gelene kadar en çok bunlar yardımcı oldu bize. Umarım kurtulursun ama ne yap ne et dogumdan önce kurtulmaya bak. Yoksa dogduktan sonra bebegine bulaşır sa daha zor olacak senin için.