Omay0707 Yarın gebelik testi yapcam ama yine de merak ediyorum sizde oruçken sık sık tuvalete gidiyormısınız bügün her gitmem de not aldım 8 kez gitmişim 2 saatte bir normal mı bi kaç gündür sık sık gidiyorum akıntım da cok fazla
Remziye_2121 Omay0707 bende öyleydim ama oruçtan önce akşama kadar yemek yemiyordum tuvalete sık sık gidiyordum ve şuan 17 haftalık olduk ☺️
midekoruyucu Omay0707 ben normalde hç gece tuvalete kalkmam, geceleri 2 defa kalkmaya başlamıştım 🙈 dedim heralde enfeksiyon kaptım gene, ama meğer hamileymişim 🙈 30 haftalık olduk bile
058elf Omay0707 Ağustos ayında test yapmıştm ilk belirtisi sık sık lavaboya gitmek olmuştu hatta enfeksiyon vardır diye adet günümün geçmesini beklemiştm adet olmayınca 9 gün sonra test yapmıştım, inşallah seninde vardır canım🤗
Durunbigeldim Omay0707 bende de oldu enfeksiyondan şüphelendim ben bu belirti için erkendi çünkü ama hamileymişim
Omay0707 Remziye_2121 hadi ya inşallah vardır bende de bişililer oruçken sürekli tuvalete gitmekde ne bileyim eşim de diyor tuvalette yat cıkma diye😂😂
Omay0707 midekoruyucu aynen vallahi anlamadım gitti enfeksiyon kapmamışımdır inşallah gebelik olur😁❤️❤️🤲
Omay0707 058elf ben dayanamadım vallahi hiç böyle olmazdım adetim de belli değil o yüzden yarın test yapcam inşallah vardır ❤️🤲❤️
058elf Omay0707 bende normalde dayanamazdm ama evlilik yıldönümümüzü beklemek istemiştm 1. yıl hediyesi olmuştu bize ama doğmadı hala bekliyoruz nazlı kuzuyu 😂🥰 Rabbim yuvanı neşelendirsin inşallah vardır gönlüne göre versin 🤲🏻💜
Omay0707 Durunbigeldim diger gebeligimde de aynısı olmuştu cok uyku ve sık tuvalet bende o yüzden şüpheleniyorım inşallah vardır ❤️
Omay0707 058elf inşallah inşallahhh bende ögrenirsem eşime süpriz yapmayı düşünüyoeum 2 kaybımız var üzüldük baya şimdi mucize gibi gelicek inşallah dua edinnnn, ❤️🤲🤲