Merhaba kızlar ben birşey sormak istiyorum sizlere.
benim bu 4.gebeliğim 1kimyasal 2kürtajım oldu nasipse şuan yeni hamileyim son 2kürtajı olmadan önce ve şuanda böyle karnım ve kasıklarım arasında içerden titreme seyirme gibi birşey oluyor bu durumu yaşayan var mı aranızda ? Normal birşey mi bu çok aklıma takılıyor bu konu daha doktora gitmeme var öncesinde size sormak istedim