Iyi aksamlar kizlar
Birsey sorcaktimda
Bende regl gibi karnim agriyor 13+1 olduk :(
Ilk haftalarda öyle olmustu sonra gitti ve bugün yine basladi
Gün boyunce o kadar agrim yoktuda demin yatarken bi agri girdi sanki regl :(( affedersiniz cok affedersiniz tuvalete gittim biraz rahatladim ama korkuyorum.. Daha 20.05 doktora gidecem:( sizde öyle oldu mu acaba?..