İlk doğumumda sezeryan sonrası yoğun bir baş ağrısı oldu söylemişlerdi ama bu baş ağrısı çok farklıydı 1 hafta geçmedi sütüm inmedi ağrıdan uyuyamadım.10 gün sonra yine sezaryan olacağım ve çok korkuyorum yine yaşarım diye kahve dedi hemşireler ama onun da faydasını görmedim ev yapımı vişne suyu diyorlar onu da deneyeceğim başka önerisi olan var mı ??