BabyDrs Duyguynrky Bizde doktorla anlaşmalı biraz para tuzağı gibi görmeye başladık şuan ama olsun en azından aklımızda kalcağına o an tedirginlikle yaptırdık zaten direk İnşallah sonucumuz temiz olacak 😀🤲🤲😍
BabyDrs Duyguynrky valla bana bir kağıt verdi kağıt sırasında benim gittiğim hafta da 4 lü test haftasıydı ondan 4 lü yaptı bende İnan anlamadım biz ikili 3 lü yapmıyoruz direk 4 lü test yapıyoruz dedi bana ense kalınlığı boyu kilosu herşeyi normal bide 🤭🤭🤭
Duyguynrky BabyDrs bebeğin sağlıklı olsunda... ama doktor önemli ya beni tatmin etmesi lazım. Senin doktorun pek etmedi 🤷🏼♀️
Pandolika BabyDrs benim arkadaşım da aynı durumu yaşadı doktor %100 aldırmalısınız dedi Ama tek bir doktorla kalmadılar maşallah şimdi çok tatlı bi cocukları var.
Deletedmom71 BabyDrs bana ikili testin zorunlu olduğunu. İkili test iyiyse üçlü ve dörtlüye gerek olmadığını söylemişti doktorum
BabyDrs Deletedmom71 bana hiç öyle bişe demedi direk ben 4 lü yapıyorum dedi belki de ondan öyle çıktı dediğim gibi kafam karışık çoookkk 😖😖
Bernadoruk BabyDrs çok doğru bi karar canm bnm abimde down sendromlu rabbim eksikliğini göstermesin🙏Ama inşallah sonuçlarn iyi çıkar canm🙏
BabyDrs Duyguynrky Bende İnan anlamadım şuana kadar 18 haftaya kadar herşey normal giderken birden bu çıkması beni de zor duruma soktu bilmiyorum çok karmaşık duygular içerisindeyim 😖😖😖😖
Didtas Aynı durumu bende yaşadım ikili testte değerimiz300 lü bişey çıkmıştı sanırım %5 ihtimal verdi detaylı ultrosandaki doktor kendi doktorum normal dedi endişe edecek bişey yok demişti. Bunun üstüne bizde kan testi yaptırdık çok şükür temiz çıktı. Umarım sizinki de temiz çıkar 🙏🙏
BabyDrs Didtas Ayy Rabbim kimseye yaşatmasın çok zor inşallah bizim de öyle çıkar Rabbim herkesin bebeğine sağlık versin 🙏🙏😍
BabyDrs Bernadoruk Aynen canım Rabbim yaşatmasın tabi ama Ondan gelene de boynumuz kıldan ince 🤲🙏 inşallah temiz çıkar tek temennimiz de o 😍